Feeds:
Objave
Komentarji

Archive for julij 13th, 2017

7b1db31c

Bil je vroč julijski dan, takšne, kot smo jih na našem Krasu navajeni. Pozvonijo, lepo pozdravijo in prosijo če lahko vstopijo, da bi se radi z menoj nekaj pogovorili. Povabim jin naprej, se posedemo, ponudm osvežujočo pijaču in jih z začudenjem gledam; starejši gospod, starejša gospa, neki mladenič, pa še mlada družinica z dvema fantkom.
Pogovor začne gospod. Prišli smo se Vam zahvalita. Za tega fanta in pokažejo nanj. Gospa komaj zadržuje solze, ostali so zelo resni, mene pa oblije znoj; kaj pa sem jaz kriv pri tem fantu? Pogovor nanese na nenavadni dogodek: “Pred kakšnimi osemindvajsetimi leti, ko smo se z avtom znašli v sredini vaše Telovske procesije.” Takoj sem pojasnil: “Veste policija pride ali ne, da ustavi promet, mi to sporočimo in če jih ni, gremo lepo po sredini ceste s procesijo. Tisti avti, ki se jim zdi, se ustavijo, drugi se prerivajo med ljudstvom. Enako je s kolesarji, ki so brezobzirni in se vidi, da nimajo nobene kulture, je pač tako. Takšni časi in takšna olika … “ Istočasno pa me le mantra radovednost, kaj imam jaz s tistim fantom … “ Gospod nadaljuje: “Ko smo se tako znašli med vašo procesijo, sem ustavil avto s fantom, ki je sedajh poročen, sva iztopila in pokleknila. Žena, pa je bila noseča  in je ostala v avtu …  Vi pa ste, ko ste videl, da klečiva visoko dvignil monštranci in nas blagoslovil. Ta blagoslov nisva prejela samo midva in pokaža na gospoda z družinico, ampak tudi žena, ki je bila v avtu. Verujete vi  v to?” “Seveda verujem, drugai gospod, saj blagoslov ne gre v kolena ampak v srce in je šel tudi skozi okno, pri vašem avtomobilu, ne vem, ali je bilo odprto, ali ne, kjer je sedela vaša žena … “ Druščina prasne v smeh, z njimi tudi jaz, kljub temu, me pa le skrbi, kaj imam jaz s tistim fantom ??? Gospod, pa nadaljuje: “Veste moža žena je kmalu za tem rodila našega Maxa in pokaže na onega fanta. Prepričani smo, da ga je vaš blagoslov popeljal v duhovništvo. Letos je bil posvečen in je novomašnik, član redenptoristov. To je vaša zasluga. Kamen se mi je odvalil, prekucnil sem pogov in rekel:  “Najprej bo fant dal nam vsem novomašni blagoslov, potem pa bomo nazdravili!” Z velikim spoštovanj smo pokleknili, prejeli novomašni blagoslov in sveda z veseljem nazdravili in razživel se je veseli klepet !”
Ko se spomnim na ta dogodek imam občutek, kot da se je vse to odvijalo v sanjah …  pa vendar, ne morem mimo dejstva, da je tu bil Božji poseg  – blagoslov, ki ga velikokrat premalo cenimo, je prav pri tem primeru dokazal svojo nadnaravno vrednost … Gospod, bodi z nami s Tvojim blagoslovom …

Read Full Post »